Thursday, May 13, 2010

KARNIVAL KERJAYA
&
KEUSAHAWANAN GRADUAN 2010
(K3G)



Karnival Kerjaya dan Keushawanan Graduan atau K3G akan berlangsung pada 14 Mei 2010 hingga 16 Mei 2010 di PWTC, Kuala Lumpur.

Penganjuran karvinal seperti ini merupakan salah satu platform kepada para graduan dan majikan untuk berkongsi maklumat berkaitan kerjaya dan keusahawanan dalam pelbagai sektor dan menyediakan peluang pekerjaan.

Sebanyak 500 majikan dengan 15,000 peluang perkerjaan bakal memnanti anda di karnival tersebut. Oleh itu, sertailah Karnival Kerjaya dan Keusahawanan dan pilihlah masa hadapan anda disini!!!

Selain itu, karnival ini akan dirasmikan oleh YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Haji Abdul Razak Perdana menteri Malaysia pada 15 Mei 2010, 11.00 pagi.

Butiran acara adalah seperti berikut:


Tarikh: 14 hingga 16 Mei 2010
Masa: 9.00 pagi hingga 6.00 petang
Tempat: Dewan tun Razak 1, Pusat DaganganDunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur
Bayaran : PERCUMA
** Anda digalakkan untuk memakai pakaian formal supaya temu-duga boleh dijalankan pada hari tersebut.

Dengan itu, anda diminta mendaftar secare online melalui laman web www.mohe.gov.my/kg3 untuk pendaftaran yang mudah dan percuma.
Jika anda tidak dapat menghadiri ke karnival ini, anda juga boleh mendaftar secara online seperti yang saya katakan tadi dan menghantarkan resume anda supaya temu-duga dapat dijalankan pada hari yang lain.

Sebarang pertanyaan boleh merujuk kepada :
www.mohe.gov.my/k3g
darling@mohe.gov
K3G facebook

Karnival Kerjaya
dan
Keusahawanan Graduan
(K3G)

"Menjamin Kerjayaan Anda"

1 comment:

Unknown said...

hahaha thanks for the visit..yeah yeah..from seafield de..but form 6 only la..